MWC17 Proximitat

Masvoz, l’operadora de telefonia cloud per a empreses

Abde Daoui
Escrit per Abde Daoui

Avui, al MWC, hem tingut l’oportunitat d’entrevistar a una de les empreses espanyoles presents en aquest congrés. Es tracta de Masvoz, una operadora de telecomunicacions especialitzada en serveis de telefonia “cloud”.

Per intentar conèixer una miqueta més com funciona aquesta companyia, hem pogut entrevistar a Alfred Nesweda, el seu Director General.

Per a entendre com funciona Masvoz, us expliquem els 3 serveis que en podem oferir:

Numeració telefonica

Gràcies a Masvoz, és possible tenir un número de telèfon de qualsevol país de qualsevol punt del món. Masvoz ofereix varietat (numero comercials, prèmium, etc.), intel·ligència gràcies als seus avançats sistemes de telefonia, servei “cloud”, etc.

Cloud Contact Center

Amb aquesta solució, podrem passar la nostra centraleta telefònica de l’oficina a un “cloud” en els Data Centers de Masvoz. Tot això lògicament, amb un control total sobre totes les trucades (tant les entrants com les que surten). Tot això ens ofereix flexibilitat, rapidesa i eficiència amb una fàcil gestió des del nuvol.

També t‘interessarà:  Gappo's Legacy VR o com fer videojoc, còmic i sèrie alhora

Centraleta Virtual

Per finalitzar, com ja hem dit, tots els serveis, ens els podem endur a una centraleta al “cloud”. Sense límits i amb una centraleta avançada. Una solució completa amb les últimes innovacions en telefonia.

 

El que crec que més valoren els nostres clients, és que els oferim una nova manera d’entendre la telefonia amb molt valor afegit i amb una solució que s’adapta realment a les seves necessitats concretes.

Alfred Nesweda, Director General de Masvoz

El que també hem pogut comentar amb l’Alfred, és la tecnologia utilitzada en els seus data centers. Pel que ens ha pogut dir, ells mateixos sobre el 2005, van començar el desenvolupament del seu propi sistema operatiu, agafant característiques i funcions d’altres programes open source com poden ser Elastix de CentOS.

També ens ha comentat que al ser un servei Cloud, si l’usuari se’n va de l’oficina o no té el seu telèfon IP a prop, pot realitzar les trucades des d’un “web phone” que en diuen ells.

Sobre l'autor

Abde Daoui

Abde Daoui

Generació del 97, amant de la informàtica i de la tecnologia en general. Administrador de Sistemes i redactor des dels inicis a PCatalà.

Subscriu-te al butlletí de notícies de PCatalà

Estigues informat sobre les millors notícies sobre noves tecnologies i videojocs directament des de la teva safata d'entrada. Cada divendres t'enviarem un e-mail amb les notícies que has de conèixer per estar al dia!

Aquesta informació NO serà cedida a tercers